2010. március 24., szerda

Az új munka

UK-ből jöttem, híres mesterségem címere:

A cég neve: Aprais
www.aprais.com
van egy rakás irodánk a világban benne, account manager leszek, hétfőn kezdek és Covent Gardenben van az office, ami az egyik legkedvencebb környékem. :) HUGE LIKE

Igazából nehezen fogom fel, hogy van egy menő munkám és pont én kellettem nekik, amikor itt annyi SZAKEMBER van.

Azt szeretném nektek elmondani, hogy amit otthon Ti csináltok az itt teljesen hihetetlen.
Tegnap voltam egy másik interjún, egy baromi menő ügynökségnél (120 fős, mindenki Mac-en dolgozik, számtalan díjat nyert, a szakma által is nagyon elismert brigád) és egy account director interjúztatott.
Elmeséltem, mert kérdezte, hogy miket és hogyan csináltam / csinálunk mi, magyarok és teljesen készen volt, hogy egy accountnak ennyi ügyfele van, mert szerinte így nem lehet JÓL ÜGYFELET KEZELNI.
Alapvetően nagyon piacképesek vagytok / vagyunk azzal a tapasztalattal, amire szert tettünk. Ez nem ömlengés akar lenni, de ezek itt bokán f......k magukat attól a tempótól, amit én tegnap elővezettem a srácnak.

Szóval én csak annyit tudok mondani, hogy HAJRÁ mindenki, mert a világ baromi nagy és Ti jó szakemberek vagytok.

Igen, baromi bölcs lettem, lehet, hogy a strawberry cheesecake tette ezt velem...jó cumó.

2 megjegyzés:

  1. HENIÁL! :) további ilyen lelkesítő beszédet!...minden kishitű emberkének! :)))

    NEKED pedig még egyszer ÓRIÁSI GRATULA!!! NAGYON ügyes vagy! :D Hurrrráááááá!

    VálaszTörlés
  2. Őszintén örülök a jó híreknek, nagyon ügyes vagy Csisllabillem. Elsírtam magam, ahogy olvastam a soraidat....


    :X

    VálaszTörlés